OT - co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 21 Mar 2002, 17:59:14 CET

       ^

To NIE Pani Prezes.
Co mam zrobic ze moja malzonka ma tak samo na imie jak siostra, ktora owa
Pania Prezes jest? ;)

> Error.
> Pozwol, ze Cie apgrejdne:
> Agnieszka Bohosiewicz ma ze mna wspolnego tylko swego brata - Marcina
> i pewna przyjazn od .. hoho lat.
Ano, na Pingwinariach mozna bylo zobaczyc obie Agnieszki ;)

> Pozdrawiam
> Agnieszka Słota
Z kreseczka :)

> --
> Kierownik Sekcji Bezpieczeństwa Systemów Teleinformatycznych
> PTiB TPI Warszawa
Hehehe... Aga, nie chwal sie tak ;>

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-