/usr/lib/java

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 21 Mar 2002, 17:59:55 CET

On Thu, Mar 21, 2002 at 05:55:39PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Witam!

> Cały problem, jest w tym, że ta obecnie najlepiej działająca (również
> dobry plugin dla mozilli) jest robiona przez USN'a, i nie mamy jasnaj
> sprawy co do licencji. I niestety chyba jej nie możęmy spakietować i dać
> ludziom, a szkoda, bo to dobry produkt :)

Ale możemy zaciągnąć binarki z suna i zbudowac pakiety które zostaną
zainstalowane na builderach. Oczywywiście ani binarki suna ani gotowe
pakiety nie będą mogły być w CVS ani an ftp.
Ale dzięki temu będa mogły byc zbudowane pakiety javowe takie jak tomcat
itp.
I te już będą na ftp normalnie.

Pozdrawiam.
--