/usr/lib/java

Czw, 21 Mar 2002, 19:01:22 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> PLUG zaoferowal sie to zrobic.

To niech to zrobi i dupy nie truje.

> Tylko my ich o to musimy poprosic, precyzujac co wlasciwie chcemy od
> Suna. Proponuje e-mail na <prezes w linux.org.pl> w tej sprawie.

Powiem nieco dosadnie: jeżeli mam juz kogoś całować w dupę to wolę robić
to bez pośredników bo nie bendę miał pewności czy pośrdnik pocałuje
właśnie w dupę.
Bawienie się tyu w pośrednictwo o ile tyllko ktoś z PLUG ma zanieś
papierek do konkrenej osoby jest stratą czasu.
Tak czy inaczje .. to nie nam powinno bardziej zależeć na udostępnianiu
javy. Większy w tym interes powinien mieć Sun i powinien w tej sytuacji
nie stawiać jakis głupich wymogów formalnych co do tego że ktoś tu w
jakikolwiek sposób powinien być zosrganizowany pod względem formalnym.

Tak czy inaczje nie spodziewam sie innej odpowiedzi ponad tą że licencja
na javę, a konkretniej na jre jest znana i nic nas tu nie ogranicza.
Przykładowo w rawhide jest w tej chwili dołaczone jre i nie widać żeby
miało być tu jeszcze coś dołączone.