co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 23 Mar 2002, 17:02:57 CET

On Fri, 22 Mar 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Niekoniecznie, są jeszcze darowizny. A takie można odliczyć od podatku ...
darowizny owszem sa, ale NIE na rzecz osob fizycznych.
A developer PLD to nie kosciol/komitet telefonizacji wsi/organizacja
charytatywna/ochotnicza straz pozarna itp.

M.

PS. Czesciowo mozliwe ze pomoze nowelizacja Kodeksu Pracy.
-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-