malekith: SOURCES jfsutils-1.0.16.tar.gz

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Czw, 21 Mar 2002, 21:51:00 CET

On Thu, Mar 21, 2002 at 05:57:55PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Na 1.0 juz raczje nie zdąży czhyba że same narzędzia bo tzrebaby grzebać w
>kernelu.
Chodzi właśnie o narzędzia. Moduł dla jąder 2.2 i tak nie jest już
chyba rozwijany, więc nowej wersji nie ma skąd wziąć. :-)
Narzędzia są niezależne od modułu jądra (jeśli chodzi o wersje). W
ostatnich wersjach poprawili kilka problemów z narzędziami, więc jestem
zdecydowanie za upgrade, zwłaszcza, że miałem problemy z 1.0.9 z
instalatora, a własnoręcznie zmajstrowane 1.0.15/1.0.16 działały bez
problemów. Maszyn z JFSem mam kilka, więc mogę to dość dorze
przetestować, żeby nie było wpadki.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>