Tomcat i podobne

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 22 Mar 2002, 10:46:25 CET

On Thu, Mar 21, 2002 at 09:11:11PM +0100, Artur Flinta wrote:
> Witam!
>
> Jeżeli już tak eksploatujemy temat katalogów, to mam propozycję, by
> tomcata przenieść z /usr/lib do /var/lib, bo sadzanie całej aplikacji w
> /usr/lib/tomcat to jest rochę bez sensu. Jeżeli sa jakieś inne propozycje,
> to chętnie wysłucham :-)

Przyglądałem się trochę tomcatowi i chyba najlepiej będzie zrobić go w
/usr/lib/tomcat + /var/lib/tomcat/webapps. Wtedy własne aplikacje siedzą
w /var i można sobie nimi dowolnie zarządać. A co trzeba podlinkować do
/etc/tomcat (nie mam w tej chwili jak sprawdzić).

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/