/usr/lib/java

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pią, 22 Mar 2002, 19:23:46 CET

dnia Fri, Mar 22, 2002 at 05:55:46PM +0100, Michal Kochanowicz napisal(a):

> Mi zależy. I myślisz że pójdę sobie do SUN'a (właśnie --- to znaczy do
> kogo?), powiem cześć, jestem Michał, chcę inną licencję, a oni z
> radością mi ją dadzą?
:-)

> PLUG ma przynajmniej osobowość prawną, więc wiadomo z kim się rozmawia.
> Skoro nie jesteś zainteresowany Javą, to dlaczego się wcinasz w próby
> pomocy ze strony PLUGa?

dobr ato zanim napiszemy do <bacznosc> prezesa </spocznij> to moze ustalmy
czego sobie od SUNa winszujemy ?
Nie sadze zeby PLUG poprosil SUNa o "zmiane licencji na taka jaka sobie
wymysla w przyszlosci goscie z PLD"...

Skoro jestes zainteresowany java to pewnie sie orientujesz na co konkretnie
SUN musialby sie zgodzic specjalnie dla PLD.
Wiec ? :)

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/