co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Pią, 22 Mar 2002, 20:17:10 CET

On Thu, Mar 21, 2002 at 09:26:36PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 21 Mar 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> [..]

> Zawsze w tłumie ludzi znajdziesz przynajmniej jednego który będzie
> krzyczał że "Elvis był kosmitą" :>

Elvis żyje, widziałem go w telewizji.
Wszyscy jesteśmy kosmitami, tak jak i Europejczykami.

Wnioski racjonalizatorskie:
- przywrócić na FTP pool (w i586 są nowe pakiety a w pool ich nie ma)
- sprawić, żeby działało na FTP "by group", bo teraz nie działa
- wykasować zbędne katalogi (jest kilka test, testing - i nie wiadomo,
który jest który)

WF
--
Jestem wieśniakiem, fajnym chłopakiem, move me Elvis.