/dev/log

Pią, 22 Mar 2002, 21:26:43 CET

On Fri, 22 Mar 2002, Radek Pilawka wrote:

> Hmm, a rozwiązanie typu: dodanie grupy np. "syslog", chown root.syslog
> /dev/log, zabranie rw dla others i dopisanie userów, z których chodzą
> demony do grupy syslog?

Jakieś dprawie dwa lata temu była dyskusja na temn temat. Proponuuę choćby
dziś sprawdzić efekt uruchiomienia tcpd z użytkownika i obserować load (o
ile nie ma sie asynchronicznego zrzucanai logów). To co się tu dziej jest
powodem tego że na kolejna wersje PLD szykownae jest przejście na tcpd
jakie mam w repo. Tak czy inaczje mozliwości DoSowanai są tu dość duże.

Wyblokowanie loggera to jeszcze i tak za mało bo de facto spewa rzbija się
o dosęp do /dev/log.