Fw: adasi: SOURCES list (fwd)

Witek Krecicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 23 Mar 2002, 09:52:44 CET

---------- Forwarded message ----------
Date: Sat, 23 Mar 2002 10:22:14 +0100 (CET)
From: Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl>
To: "[iso-8859-2] Witek Kręcicki" <adasi w grubno.da.ru>
Subject: Re: Fw: adasi: SOURCES list
--------
Witam!
On Fri, 22 Mar 2002, Witek Kręcicki wrote:
> No wlasnie...
> plik lezy w REPO (SOURCES/list)...
> Przeczytajcie, slijcie propozycje na liste, poprawiajcie..
> Wiem ze wielu tam nie ma, ale jestem zmeczony, robilem liste pol-na-pol...
> Nie ma tam 'starego rocznika'. Trzeba dodac tych ktorzy to PLD zaczynali...
> No i to by bylo na tyle... mam nadzieje ze sie Arek nie obrazi :)
Po przeczytaniu tej listy przyszła mi do głowy parafraza znanego
dowcipu "Z tworzeniem PLD jest jak z seksem grupowym istnieje obawa,
że można zostać pominiętym". Zdaję sobie sprawę że mój wkład do
tej dystrybucji był niewielki i mógłby zostac niezauważony, jednak
było by mi bardzo miło znaleźć się na tej liscie. Ponieważ wrodzona
skromność ;) nie pozwala mi się tam dopisać samemu - stąd tem list
do Ciebie.
-------
Czemu do mnie?
Naprawde, jezeli kogos pominalem to tylko ze zmeczenia (dosc powiedziec ze
pominalem Krzyska Taraszke....)... Nie mam zamiar nikogo sam dopisywac,
moge brac udzial w dyskusji. A dyskusja to tylko na #pld/pld-devel-pl, a
nie w mojej prywatnej skrzynce
WK