/usr/lib/java

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 23 Mar 2002, 10:36:57 CET

sobota, 23. marzec. Tomasz Kłoczko pisze:

>I co ? i nie mozesz rozpowszechniać jre bez zakładania fundacji która
>zabezpieczy warunki na jakich Sun ma nam dać możliwość przekompilowania
>jre na PLD ?
umiesz czytać in englisz? to przeczytaj powyższe jeszcze raz.

ps. wybacz, starałem się dotychczas nie ulegać modzie na
kloczkizm, znaczy się odpowiadanie Ci jednym zdaniem, ale wybacz
-- sam o to prosisz.

ps2. tak, java nie jest nasza, ale ona jest niektórym potrzebna
i tylko ci (jak Ty), którzy jej nie używaja, mogą sobie pozwolić
na "seryzm", czyli protesty na status quo -- pchły wobec świata,
że nie jest jednym wielkim kundlem, na którym byłoby jej lepiej.
rozumiem, że np. m$ nie używasz, tylko z tej zasady, że to Ty byś
im musiał płacić, a nie na odwrót? czyż to nie oni powinni się
starać o klientów?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}