/usr/lib/java

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Sob, 23 Mar 2002, 12:15:25 CET

On Sat, 23 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> O .. itu PLUG mógłby się przydać idealnie.

Tylko do kogo się tam zwrócić ;) Ja od dwóch miesięcy czekam
na przyjęcie do PLUGa ... i pewnie jeszcze poczekam

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)