openh323

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 23 Mar 2002, 13:49:37 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Wogóle na moje oko to z h323 jest zima. W tej chwili musiałem wywalic z
> ftp przykładowo gk bo ani wrsja jaka mamy w repo ani ostania jaka jest na
> stronie nie buduje się.

Nie wiem co z gk, ale z to co mis się udało ustalić z gnomemeeting:
Chłopaki mają spaczowane wersję pwlib i openh323.
Pwlib ponoć trzeba wziąć ten spaczowany, natomiasty openh323
w najnowszej wesji dostępnej na openh323.org powinien działać.

Pacz na pwlib-1.2.12 jest tu.
http://www.gnomemeeting.org/snapshots/pwlib_video_patch.diff
Usiłuję to do kupy zebrać właśnie.

Coś nie tak jest z pwlib, u mnie się nie tak kompiluje!
Próbowałem tą spaczowaną wersję to się skompilowała ale potem przy
kompilacji openh323 dawała błąd jak meldowałem na początku wątku.

Teraz próbuję jedynie skompilować pwlib i openh323 w wersjach jakie
mamy w cvs i dostaję:
make[2]: Wchodzę w katalog `/var/klakier/rpm/BUILD/openh323/src'
/usr/bin/asnparser -s2 -m H225 -r MULTIMEDIA-SYSTEM-CONTROL=H245 -c /home/users/klakier/rpm/BUILD/openh323/src/h225.asn
ASNParse version 1.5.3 for Unix Linux by Equivalence
/usr/bin/asnparser: relocation error: /usr/bin/asnparser: undefined symbol: Allocate__11PMemoryHeapUiPCciT2
make[2]: *** [/home/users/klakier/rpm/BUILD/openh323/include/h225.h] Błąd 127

O co tu chodzi?
Co to za cholerstwo ten asnparser wogóle?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)