PLD-1.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Mar 2002, 16:34:43 CET

On Sat, 23 Mar 2002, Lukas Dobrek wrote:
> Jeden krotki i beztresciowy mowiacy ze jestesmy najlepsi.
> Drugi dluzszy starajacy sie ukryc, fakt ze to okropne klamstwo.

ROTFL :)

ale masz rację :)

> itd itd

No to teraz ja.
VLANy:
Jako jedyni (?) osiadamy w rc-scriptach obsługę VLAN'ów software'owych.
Wystarczy mieć zainstalowany pakiet z narzędziami do vlanowymi oraz nazwać
interfejs ifcfg-eth0.24 i mamy zrobiony na tym interfejsie vlan 24

Ludzie od apt'ów/poldków - proszę też o kilka słów ;)

> nastepnie to trza poskladac i zrobic z tego powazny dokument ktory bedzie
> mozna gdzies wystawiac. Zeby ludzie ktorzy o nas uslysza mogli sie dowiedziec
> ze PLD to nie jest takie SuSE tylko po Polsku.
> Moim zdaniem jest to o tyle sensowne ze ludzie ktorzy potencjalnie moga
> na PLD skorzystac zrozumia co tam jest napisane.

Z dzisiejszej mojej poczty:

On Mon, 23 Dec 2002, t_kalemba w wp.pl wrote:
> Sorki że ci glowe zawracam ale jakie sa argumenty za i przeciw przejsciu na
> PLD z Red Hat'a?

To jest człowiek z mojej sieci...

> Wydaje mi sie ze to jest klawy pomysl i to naprawde nie jest tak ze
> napisac strone tekstu to jest takie wielkie wyzwanie.

true

> Jednoczesnie jesli mojapropozycja uczynienia mnie redaktorem tego tekstu
> zostanie przyjeta zaznaczam se prawo do dokonywania skrotow i ulepszen
> oczywiscie za zgoda i akceptacja autora.

Moją zgodę masz :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...