[** iso-8859-2 charset

Pon, 25 Mar 2002, 14:24:09 CET

> No właśnie... Źródła są najczęściej w jęz. angielskim, więc gdy nie ma mana
> w jęz. polskim to właśnie te najbardziej aktualne zostaną wyświetlone.

Mi sie zawsze zdawalo, ze programy sa na ogol pisane w jezyku C lub C++
a nie po angielsku...

Angielskie many tez bywaja nieaktualne, zwlaszcza moga nie przewidywac
specyficznej konfiguracji programu/systemu lub nie opisywac niektorych
funkcji opcji lub ich wspoldzialania.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk