automake

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 25 Mar 2002, 11:54:29 CET

On Mon, 25 Mar 2002 10:43:31 +0100 (CET)
Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Zrób to narazie w branchu - jak wejdzie na HEAD nowy am to się przerzuci.

Znaczy tak - do head dać poprawnie budującą się 0.9.6.1 a do brancha 0.99.3?

No to dopadło mnie. Idę czytać jak się robi branche ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter