tdfx i glide

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 25 Mar 2002, 12:13:48 CET

On Mon, Mar 25, 2002 at 12:00:09PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Czy driver tdfx do Xów zadziała bez Glide3d? Tzn on tam sobie
> ładuje libglide.so (nie jest linkowany, a jedynie bodaj dlopenuje)
> ale interesuje mnie czy jeśli libglide.so nie będzie w ogóle
> to czy tdfx zadziała(bez dri)?

Bez DRI zadziała bez Glide.
libglide.so jest ładowane przez dlopen() z tdfx_dri.so
Do poprawki są nazwy symlinków - w tej chwili bez Glide_V?-DRI-devel
DRI nie działa... (zrobię to w najbliższym czasie, dobrze że
przypomniałeś ;))

> Od tego zależy małe merge Glide3DRI.spec i XFree86.spec

Tego sobie i tak nie wyobrażam - inaczej skompilowane Glide jest
wymagane dla Voodoo3/Banshee, inaczej dla Voodoo4/Voodoo5.
Stąd oddzielne wersje z wzajemnymi Obsoletes.
Nie pamiętam co z Voodoo Rush - czy to podpada pod driver tdfx czy
glide.

--
Jakub Bogusz