anacron powinien Obsoletes inne crony

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pon, 25 Mar 2002, 12:22:07 CET

On Fri, Mar 22, 2002 at 09:13:24PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Eh, to jest załatwiane przez uruchamianie anacrona z crona, ale w takim
> razie jak może nie być crona?!
nie mam pojecia. Dlatego tez jestem przeciwny wszelkim obsoletes...
brak crona jest takze bezensem z innego powodu -> czesc rzeczy chce miec
przeciez uruchamianych z wieksza czestotliwoscia, jak np rmmod -a co
jakis czas lub tez sciaganie newsow, poczty... uruchamianie demonow do
tych zadan jest moim zdaniem zbyteczne.

Andrzej