gnome-terminal i fonty

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 26 Mar 2002, 15:41:16 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:

> np. Ted też się dziwnie zachowuje bez tych fontów.

> Nie bardzo - fonty mogą być serwowane po xfs z innej maszyny. Albo
> zainstalowane lokalnie dla X serwera, na innej maszynie niż uruchamiane
> są programy pod X.

W takim razie właściwym miejscem na tę zależność byłoby pewnie...
PLD FAQ - chyba że już coś takiego istnieje.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)