Qmail +relaying

Pon, 25 Mar 2002, 23:11:40 CET

On Mon, 25 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Czymś takim mogłaby zostać konfiguracja pam_mail... posłałem Jankowi
> łatę na pam_mail, która dodaje obsługę /etc/security/pam_mail.conf, ale
> się chyba załamał jej jakością, bo od kilku dni milczy.

A dlaczego pam_mail nie miałby sprawdzać czy $MAIL jest już ustawione i
używać tego ? Jeżeli by sprawdzał i używał to do,myślna zawartość $MAIL
możnaby definiować poprzez wczęsniejsze użycie moułu pam_env.
Dodanie tego typu poprawki kiedyś dyskutowałem z Jankiem i byłą zgoda na
coś takeigo ale ja nie miałem czasu żeby wykonac tą zapewne dwu, trzy
linijkowa modyfikację w pam_mail.