Które ISO do małej instalacji?

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pon, 25 Mar 2002, 23:21:06 CET

dnia Mon, Mar 25, 2002 at 09:03:05PM +0100, Michal Kochanowicz napisal(a):
> Cześć
>
> Namówiłem kolegę (przy pewnej pomocy Browarów Wielkopolskich Lech :> )
> żeby zamienił na routerku slacka na PLD. Który ISO musi mieć, żeby
> wykonać taką bardzo podstawową instalację (chodzi w sumie tylko o
> maskaradę narazie). TIA.

ostatnio jak instalowalem to chcial obydwu cd :/
jak nie miales drugiego to czesc pracy trzeba zrobic recznie (lilo.conf itp)
nie wiem jakie ostatnio byly zmiany ale powinno dzialac.

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/