niespełnione zależności

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 25 Mar 2002, 23:42:04 CET

On Mon, Mar 25, 2002 at 21:59:54 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak czy inaczej w tym wypadku chodzi o to że nie tyle olewam prośbę co
> poprstu pakeit nie buduje się bez dodatkowych manipulacji, a ja nie miałem
> nigdy czasu sprawdzić dlaczego tak sie dzieje.

Bo tak został napisany. Bez zgody na licencję jest exit 1 w %build.
W innym wypadku nawet NoSource powoduje ściągnięcie źródeł do repo,
czego legalność jest wątpliwa (ktoś pisał, że można redystrybuować -
więc powtarzam: nie upieram się przy tym ograniczeniu, nie chcę tylko
być autorem jego zdjęcia; jeśli ktoś jest pewien, że legalnie można
redystrybuować - to trzeba wyciąć 2 linijki i poprawić jedną, kiedyś
podawałem, które).

> Nie wiem nadal jak to po ludzku rozwiązać.

rpm -bs w32codec.spec

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!