Java

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Wto, 26 Mar 2002, 00:48:22 CET

poniedziałek, 25. marzec. Witold Filipczyk pisze:

>Dopóki się nikt nie zapyta, to nie będzie wiadomo.
co nieco wiadomo.

dopóki nie mamy czegoś w rodzaju "press release" -- nie ma po co
się nawet odzywać. w caucho.com posłali mój listek na
/dev/drzewo. już się deklarowałem, że jak się pozbieram, to
przygotuję takowe, może przyszły tydzień (powtarzam się? :).

jednak nadal pozostaje kwestia tego, że freebsd specjalnie się
o to musiało starać i angażować swoją fundacje, czy jakieś insze
zrzeszenie..

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}