[** iso-8859-2 charset

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Wto, 26 Mar 2002, 13:39:01 CET

On wto, mar 26, 2002 at 12:35:50 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Co do nieaktualnych polskich manuali - na przykład tune2fs(8) nie
> uwzględnia opcji -j i -J. W oryginalnym są.
> Już jest gdzie takie rzeczy wpisywać?

Możesz, o czym pisał ankry, utworzyć plik TODO w pl_PL (albo może w
PLD-todo?).
Co do tłumaczeń, to najlepiej by było aby osoba zaczynająca tłumaczyć jakiś
manual wpisywała swojego nicka obok nazwy tego manuala w pliku TODO.
Nie byłoby wtedy sytuacji, w której kilka osób tłumaczy to samo.

PS. Mogę poprawić tłumaczenie tune2fs (jeżeli nikt jeszcze nie zaczął tego
robić).

--