[** iso-8859-2 charset

Wto, 26 Mar 2002, 14:45:01 CET

> Jestem drugi - quota ;)

Moja prosba do dopisujacych: piszcie o ktore konkretnie strony chodzi.

A jak ktos cos aktualizuje, to (MSZ) warto dopisac gdzies w komentarzu
do jakiej wersji oryginalu (ja tu podaje numer wersji pakietu zrodlowego
zawierajacego oryginal) zostala przeprowadzona aktualizacja (o ile jest
dokonczona).

BTW.: Tomku, moze by sie jakos udalo zrobic, zeby zmiany w pliku TODO nie
       trafialy do Changeloga ?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk