Inn i komunikaty o bledach przesylane mailem

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 26 Mar 2002, 17:07:11 CET

26.03.2002 pisze Lukasz Trabinski (lukasz w lt.wsisiz.edu.pl):

> [...]

> Dziadostwo zwane innwatchem wyłącza się w inn.conf
> doinnwatch:             false

No tak, ale jak wylacze innwatcha to nie dowiem sie zbyt szybko, że
dzieje się oś naprawdę złego z INNem. Ja chce jedynie aby inn nie
wyrzucał komunikatu SERVER shutdown Stopping INN service do logów przy
.../rc.d/init.d/inn stop.
Tylko tyle.

--
BOFH excuse #146:

Communications satellite used by the military for star wars.