Qmail +relaying

Wto, 26 Mar 2002, 21:57:37 CET

On Tue, 26 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Pewnie tak. Ale ma on conajmniej półtora roku, a jeszcze się nie znalaza
> osoba, której by się chciało.

Zapewne wpłye miało na to też to że mało kto zdawał sobie z tego sprawę że
tak tro włąsnie mzoę wyglądac (czy faktycznei to tak wygladą to by tzreba
jeszcze sprawdzić).

> Nie wiem czy się zrozumieliśmy. Chodziło mi wyłącznie o to, abyś (jeśli
> będziesz to robił) przy testowaniu pam_env upewnił się że nic innego
> (/etc/profile.d/, pam_mail) nie wpływa na tą zmienną.

Wiem zo może być tu jeszcze potencjalnie chyba nie tak. Otóż LMDA
(procmail czy maidrop o ile temn potrafi obsłużyć mbos i maildir) też
powinny używać globalnych uistawień. Dodanie modyfikacji do PAM dla tych
programów mogłoby tu potencjalnie odczuwalnie spowolnić działnie tych
prgramów (choć nie mam pewności w jakim stopniu) choć tego typu poprawka
rozwiązałaby tą kwestię.