kill i killall. roznice. dziwne roznice.

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 27 Mar 2002, 11:34:07 CET

On Wed, 27 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Znaczy z -USR1 wysyłają sygnały o innych numerach?

killall -USR2 xinetd      - wysyła u mnie sygnał 31 (jakiś Bad system call)
kill -USR2 `pidof xinetd` - wysyła sygnał 12 i to jest w porządku
/bin/kill -USR2 `pidof xinetd` - wysyła sygnał 12 i to też w porządku

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)