ipchains vs. iptables

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 27 Mar 2002, 14:48:13 CET

Dnia Wed, Mar 27, 2002 at 02:45:36PM +0100 stanal u mych drzwi list od Witek Krecicki i rzekl:
> jak czesto zmieniasz regulki?
> uzywanie ipchains i iptables w jednym systemie nie ma sensu
Nie starajmy sie uszczesliwiac uzytkownikow na sile. Nic zlego nie
stanie sie jesli tego Obsoletes nie bedzie.

PS: moze eot? bardziej wazne bylo dla mnie to co napisalem o Provides
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net