ipchains vs. iptables

Śro, 27 Mar 2002, 14:51:15 CET

> Dnia Wed, Mar 27, 2002 at 02:35:07PM +0100 stanal u mych drzwi list od Witek Krecicki i rzekl:
>
> Blokuje NA ZAWSZE? wyczyszczenie regul i rmmod, a nastepnie insmod

Nie na zawsze, ale jesli podasz jakis sensowny powod uzywania tego na
zmiane, to pewnie "obsoletes" zniknie.
Jak chcesz zmienic polityke filtrowania, bo eksperymentujesz, to sobie
przeinstaluj pakiety.

Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze nie powinno byc wzajemnego
obsoletes pomiedzy xinetd, inetd i rlinetd (i tu likwidacja takowego
mialaby nawet wiecej sensu - nie, nie proponuje ;) - gdyz *mozna* ich
uzywac jednoczesnie; tylko po co? )

> <inny_modul> umozliwia to. Chodzi mi tylko o to ze uniemozliwienie
> uzywania pakietow ipchains i iptables w jednym systemie nie ma sensu.

Podaj zatem sensowny argument, ze to "nie ma sensu" (najlepiej przyklad).
Zmieniasz konfiguracje firewalla 3 razy w ciagu godziny ?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk