ipchains vs. iptables

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 27 Mar 2002, 14:55:35 CET

Dnia Wed, Mar 27, 2002 at 02:53:31PM +0100 stanal u mych drzwi list od Andrzej Krzysztofowicz i rzekl:

> Mozna, ale nie odpowiedziales na pytanie "do czego to jest potrzebne ?"
> Mnozenie nikomu niepotrzebnych Provides tez nie ma sensu.
Provides jest mi potrzebne, pisze narzedzie ktore moze uzywac i iptables
i ipchains.

--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net