Fw: Alternatywa dla qmail'a

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 28 Mar 2002, 21:33:43 CET

------- Original Message -------
From: "Jacek Konieczny" <jajcus w pld.org.pl>
>Wygląda na to, że kiedyś przyjdzie czas gdy z qmaila będzie trzeba
>zrezygnować, bo albo wyleci z PLD (chyba niestety powinien), albo po
>prostu po dodaniu jeszcze paru patchy całość się rozleci. Pomyślałem
>więc o zmianie MTA. Pościągałem więc pakiety z PLD i zacząłem czytać
>dokumentację do nich.
----- Original Message End -----
No właśnie... Przeczytałem sobie speca od naszego qmejla, przeczytałem
licencje i mi sie kilka rzeczy nie zgadza... Primo to to że po przeczytaniu
licencji zgadzam się z Jackiem, autor qmaila jest chory... i to poważnie...
Secundo to to że chyba qmejl powinien albo się mocno zmienić albo powinno go
u nas nie być... ale to jest do przyjrzenia się
WK