Qmail +relaying

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 28 Mar 2002, 00:44:03 CET

On Wed, Mar 27, 2002 at 11:48:50PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Jeżeli nie chcesz szacować zmiany ryzyka procentowo to załóż dla
> uproszcznia że każda z tych tysiaca osób dziennie odbiera/wysyła 50
> przesyłek i spróbuj oszacować o ile więcej dzisiąt lat trzeba będzie
> czekać na utratę jedego przynajmniej listu w takim wypadku w przypadku
> eksploatacji pojedynczej maszynki.

Możesz szacować sobie dowoli. Mi się to zdarzyło raz
w ciągu kilku ostatnich lat. O jeden raz za dużo.
I mało mnie obchodziło wtedy to, że prawdopodobieństwo
utraty całego mbox-a jest większe tylko 0.0001% (albo nawet
milion razy mniejszą wartość) od utraty całego maildir-a.
Cieszyłem się, że tego maildir-a używałem, bo mi to dupsko
uratowało.

Propaguję używanie maildir-a i chciałbym także żeby
PLD poprzez dostarczanie _wtedy_kiedy_jest_to_możliwe_
odpowiednio skonfigurowanych aplikacji także tak czyniło.

EOT

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>