Qmail +relaying

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 28 Mar 2002, 13:10:54 CET

On Thu, 28 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Większośc chce maildira (ja też). Ty chcesz mailboxy to se po zainstalowaniu
> wszystko ładnie na te mailboxy przekonfigurujesz... happy?

A ja wole mailboxy i to jeszcze w /var/mail a nie w $HOME.
A dlaczego? Bo mam odrebna quote na www i poczte po to by user
wpychajac za duza "wuwe" sobie dostarczanie pocztyy mogl zablokowac.

Pytanie: czy da sie miec maildira w /var/mail ?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-