grzegol: organizational list,NONE,1.1

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Czw, 28 Mar 2002, 15:51:04 CET

On Thu, Mar 28, 2002 at 12:56:36PM +0100, Tomasz Witek wrote:
> [...]

Przecież możesz się dopisać do listy. To jeszcze nie jest (chyba) oficjalna
lista tylko materiał na taką listę.

IMHO tamta lista została wykasowana dlatego aby nie było na niej takich
osób, które raz się wpisały i nic więcej nie robiły. Teraz chyba lista ta
działa na takich samych zasadach, z tym że jest (będzie) moderowana.

--