możliwości rc-scripts

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Czw, 28 Mar 2002, 22:17:20 CET

Dnia Thu, Mar 28, 2002 at 10:10:22PM +0100 stanal u mych drzwi list od Rafał Kleger-Rudomin i rzekl:

> Tzn?
> Co znaczy nie doczekało się zaaplikowania?

Zapytalem gdzie mam wrzucic poprawki, padla odpowiedz "w postaci patcha
na pld-rc-scripts w pld.org.pl", co tez uczynilem. Brak odzewu. Moze
"opoznienie" wynika z polityki pracy nad rc-scriptami, ale te zmiany sa
dosc niewielkie, a korzysci dosc duze.

http://team.pld.org.pl/~wojrus/ip-rules.patch
--
Olgierd Pieczul