grzegol: organizational PLD-Steering-Committee.txt,NONE,1.1

Grzegorz Goławski grzegol w pld.org.pl
Czw, 28 Mar 2002, 23:58:35 CET

On czw, mar 28, 2002 at 11:25:40 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 28 Mar 2002, Grzegorz Goławski wrote:
> [..]
>
> Chcez bawić sie w PR to rób to i nie zawracaj głowy innym. Pisałem już o
> tym. Sterować recznie nie ma tu co. jak beziesz robił to dobzre to żadnego
> komuitetu do pomocy przy tym nie będziesz potrzebował.

Przecież pisałem wyraźnie, że to nie jest mój pomysł. A co do PR, to ja na
pewno się do tego nie nadaję i znam twój stosunek do tego typu rzeczy,
dlatego nie ma sensu powtarzać już wałkowanych tematów.

--