Qmail +relaying

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 08:58:44 CET

czwartek, 28. marzec. Tomasz Kłoczko pisze:

>Założe się nawet o butelkę dobrego wina że tak dokładnie jest :)
i na tym powinienś skończyć wypowiedź, bo reszta to już tylko
dorabianie teorii.

ja mam np. 486/33/16M, który ledwie moją pocztę trzyma, a i tak
pld-listy potrafią sporadycznie wymęczyć maildropa, ale i tak
używam maildirów z jednej prostej przyczyny: też mi się raz
zdażyło załamanie mailboxa. o jeden raz za dużo.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}