Różne fonty, różne mapy

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 11:23:45 CET

On Fri, Mar 29, 2002 at 09:34:51AM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Chciałbym mieć tak:
> ALT-F1 - polska czcionka, polska klawiatura
> ALT-F2 - cyrylica, ruska klawiatura
>
> Albo inaczej, dla każdej konsoli zapamiętywane by były ostatnie ustawienia.
> Przy zmienie konsoli: current != zapamiętane -> załaduj poprzednie fonty,
> załaduj poprzednią klawiaturę.
>
> Czy jakoś prosto z poziomu shella da się to zrobić?
> A może to jest standardowo, tylko nic o tym nie wiem.
Na pewno takie coś działa (a przynajmniej kiedyś działało) dla
framebuffera. Po prostu zmiany obejmują jedynie aktywną konsole
wirtualną.

A co do fontów, to możesz mieć załadowany wszędzie jeden font,
zawierający wszystkie używane znaki (oczywiście o ile się zmieszczą)
i zmieniać tylko ich mapę unicodową.

Pozdrowienia,
        Jacek