ostanie pociagnięcie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 29 Mar 2002, 20:03:11 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Tak. Dalsze poprawki a tych będzie sporo już potem.
> gnucach jest poprostu niedokończony. Pisałem o tym wuielokrotnie i nikomu
> nie chciało sie cofnąć nawet do końca pewnych zmian.

Misiek też pisał. Nie wnikam w szczegóły, niemniej
miśkowy pakiet z test mi działa.

Tak czy owak, zdecyduj się: albo obecne guile i g-wrap i wywalasz
gnucasha albo uwzględniasz miśkowe poprawki.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)