Providies i proftpd

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Sob, 30 Mar 2002, 08:32:30 CET

Witam, coś jest nie tak z zależnościami. Chodzi dokładnie po paczkę
proftpd. Gdy aktualnie mam zainstalowanego proftpd-standalone i chcę go
wymienić automagicznie na coś innego no to daję apt-get install
pure-ftpd i dostaję ładne info:
# apt-get install pure-ftpd
Processing File Dependencies... Done
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
The following packages will be REMOVED:
  proftpd-standalone
The following NEW packages will be installed:
  pure-ftpd

Dokładniej chodzi mi o "REMOVED" - imo powinien jeszcze usuwać
proftpd-common, ale nie wiem dlaczego tego nie chce robić, jak narazie
dopisałem w muddleftpd Conflicts: proftpd-common  i teraz pytanie do was
czy pociągnąć tym wszystkie ftpd ?

--
Przemysław Stanisław Knycz