XFree86-fonts i TTF

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 30 Mar 2002, 21:49:14 CET

On Wed, Mar 27, 2002 at 09:11:59PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jest w rawhide.

Gdzie? rpmfind znalazł tylko w pakiecie freetype-2.0.x, a on... zawiera
freetype 1.4-pre i ttmkfdir2 linkowany z tym freetype 1.4.
Poza tym (ze speca):

# ttmkfdir, its patches, etc. are no longer used in post RHL 7.2 rawhide,
# however the sources, etc are still included here so people can easily
# rebuild freetype 2.0.6 and later in RHL 7.2 by setting with_ttmkfdir to 1
# ONLY SET TO "1" for RHL 7.2 or less

Nie wiem jeszcze czego używają w rawhide do rejestrowania fontów TTF...
(jakieś ttfonts-*.rpm mają)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/