date

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 31 Mar 2002, 03:06:31 CEST

On Sun, Mar 31, 2002 at 02:59:09AM +0000, Michał Margula wrote:
> Ja może już powinienem spać, albo coś jest nie tak:
>
> [root w gandalf alchemyx]# date
> Sun Mar 31 01:57:27 CET 2002
> [root w gandalf alchemyx]# date --set="+1 hour"
> Sun Mar 31 03:57:33 CEST 2002
> [root w gandalf alchemyx]# date --set="-1 hour"
> Sun Mar 31 01:57:38 CET 2002
> [root w gandalf alchemyx]# date --set="+60 minutes"
> Sun Mar 31 03:57:44 CEST 2002
>
> Przesuwa czas do przodu razy dwa, a cofa poprawnie?

IMHO wie, że o drugeij ma popchnąć o godzinę - Ty dodajesz godzinę, on
swoją i masz dwie. Tak samo cofa o swoją i Twoją godzinę.
Ja nic nie robiłem i mam:

[jack w pldmachine jack]$ date
nie mar 31 03:04:58 CEST 2002

Jak wygląda teraz u Ciebie popychanie i cofanie? :)
--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.