date

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Nie, 31 Mar 2002, 14:49:15 CEST

niedziela, 31. marzec. Grzegorz Goławski pisze:

>No właśnie a u mnie godzina się sama nie zmieniła :(. Musiałem
>przestawić ją ręcznie.
bo godzina "sama sie nie zmienia". tylko jest liczona wzgledem
zegarka w komputrze (tzn. ta wartosc brana jest tylko przy
starcie kernela, potem juz sam sobie liczy tykniecia, dodajac
odpowiednie przesuniecie), a przynajmniej tak mi sie zawsze
zdawalo.

wiec potrzebne Ci:
1. ustawienie GMT w biosie (choc nie jest to konieczne, mozesz
   tez sie synchronizowac przez ntp)
2. grep UTC /etc/sysconfig/clock
UTC=true
3. prawidlowy link (ktory juz masz) /etc/localtime lub zmienna
   TZ.

(to takie moje wlasne filozofowanie, bardziej z dedukcji, niz
z wiedzy, jakbym gdzies zmyslal, nich mnie ktos poprawi)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}