mozilla i libpng

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Śro, 1 Maj 2002, 17:16:48 CEST

Skompilowałem sobie mozillę1.0-rc1 i nie che mi wyswietlac *.png.
Dostaję komunikaty:
libpng warning: Application  is running with png.c from libpng-1.0.12
libpng error: Incompatible libpng version in application and library

W systemie mam:
libpng-devel-1.2.2-2
libpng1-1.0.12-1
libpng-progs-1.2.2-2
libpng-1.2.2-2

Strace pokazuje, ze mozilla probuje wczytywac libpng.so.2 zamiast
libpng.so.3. (jak nie ma so.2 t wczytuje so.3)
libpng1-1.0.12 w systemie miec musze (bo nie chce przekompilowywac 20
innych programow).

Da sie jakos zmusic mozille zeby uzywala wlasciej bibloteki libpng?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-