mozilla i libpng

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 2 Maj 2002, 10:56:47 CEST

I oto dnia sądnego 01 maj 2002, Jakub Bogusz napisał(a):

> mozilla.spec już z poprawką na libpng 1.2.2?

No i wytestowalem w czym lezy blad, otoz w imlib'ie linkowanym z
libpng.so.2
Po przekompilowaniu najnowszej wersji imliba z cvs, mozilla chodzi
pięknie. Niestety połowa innych programow nie wyświetla teraz pngów (np
gnome-panel, windowmaker itp...
bede pewnie musiał przekompilować resztę lub dociągnąć z /test. Ale bałagan ;(

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-