Licq

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 2 Maj 2002, 15:32:32 CEST

Cześć

W licq występuje problem z wysyłaniem wiadomości do klientów
Windowsowych. W moim przypadku wygląda to tak, że pierwsze trzy
wiadomości dochodzą a potem już żadna. Na stronach licq znalazłem
informację o podobnych problemach i o tym, że rozwiązuje je upgrade do
aktualnego snapshotu.

Zrobiłem u siebie taki upgrade, ale na razie nie jestem w stanie
sprawdzić czy to działa, bo wszyscy (dwaj) moi koledzy są offline.

Snapshot ten ma jednak cztery wady:
1. Nie kompiluje się plugin ,,gtk'' (ktoś go używa?).
2. Nie ma wogóle pluginu ,,mail'' (a tego?).
3. Zwaloną obsługę locale: oznacza to, że język interfejsu nie jest
   ustalany na podstawie LC_MESSAGES, ale LANG.
4. Skompilowany z qt-3.0.3 nie obsługuje tłumaczenia interfejsu (co dla
   mnie akurat w połączeniu z 3. jest zaletą ;) ).

Jeśli chodzi o zalety, to bardzo ładnie wygląda skompilowany z
qt-devel-3.0.3 ;) (wygląda na to, że wreszcie używa tematów QT).

A teraz czego ja od was chcę ;)
1. Czy wrzucić speca do tego snapshotu do repo, a jeśli tak, to na DEVEL
   czy HEAD?
2. Czy ktoś miał podobne problemy jak ja z wysyłaniem do klientów
   windowsowych i czy ten snapshot rozwiązał ten problem?
   Jak by ktoś miał ochotę wypróbować to tu są moje RPMy:
   Dla qt-2:
     http://michal.waw.pl/licq/licq-1.1.0-0.20020502.2.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-autoreply-1.1.0_1.0.2-0.20020502.2.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-console-1.1.0_1.0.3-0.20020502.2.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-devel-1.1.0-0.20020502.2.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-qt-gui-1.1.0_1.1.0-0.20020502.2.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-rms-1.1.0_0.23-0.20020502.2.i686.rpm
   Dla qt-3:
     http://michal.waw.pl/licq/licq-1.1.0-0.20020502.1.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-autoreply-1.1.0_1.0.2-0.20020502.1.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-console-1.1.0_1.0.3-0.20020502.1.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-devel-1.1.0-0.20020502.1.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-qt-gui-1.1.0_1.1.0-0.20020502.1.i686.rpm
     http://michal.waw.pl/licq/licq-rms-1.1.0_0.23-0.20020502.1.i686.rpm
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--