kernel-sound-alsa i kernel-video-svgalib_helper

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 3 Maj 2002, 17:25:54 CEST

On Fri, May 03, 2002 at 04:35:24PM +0200, Tomasz Kloczko wrote:

> Michal .. sprawdz no Ty lepiej za pomoca strace co sie tam dzieje :)
> Dobzre byloby t widziec bo moze jrest to jakis powszechniejszy objaw który
> wymagac bedzie rzeczywiscie jakis korekt.
Przy okazj czy ktos moze ustawic lokale na de_DE i odpalic gnoma a potem
jakakolwiek aplikacje?

I powiedziec czy dziala u mnie wszystko wali SIGFAULT.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.