Samba.org: Samba 2.2.4 Released

Pią, 3 Maj 2002, 18:54:06 CEST

On Fri, 3 May 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> May 3, 2002, 14 :30 UTC
> "The Samba Team has released Samba 2.2.4.
>
> "This is the latest stable release of Samba. This is the version that all
> production Samba servers should be running for all current bug-fixes. See
> the WHATSNEW for a list of bug fixes and changes.

> Co robimy ? Tomku, czy do STABLE mozna to jeszcze wlozyc ?

Raczej tak.

Mam pytanie o smbmnt a w zasadzie o suida na tym czymś. Mam u siebie
użytkowników którzy potzrebuja montoważ sobie zasoby z własnych wind i co
upgrade to musze ręcznie dodawać suida na tym pliku.
Trochę to już jest męczące.
Przydałoby się moze mieć jakieś narządko typu suid manager jak w Debianie
albo zaakceptować kilka suidów.