Samba.org: Samba 2.2.4 Released

inglod dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Sob, 4 Maj 2002, 22:06:16 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: "grupa rozwijających pld" <pld-devel-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, May 03, 2002 7:23 PM
Subject: Re: Samba.org: Samba 2.2.4 Released

> Nie za bardzo bo smbmnt to taki mały agent wołany do montowania przez
> mount/smbmount. Wręcz dodanie u+s na np. smbmout czy mount powoduje że
> mount przerywa pracę z komunikatem że nie wykona tego bo jest to
> niebezpieczne.
??? hmm albo mnie się zdaje albo sudo nie ma nic wspólnego z ustawianiem s'ów na czymkolwiek
i właśnie jest po to żeby takie problemy jak ty masz rozwiązywać ja mam tak że niektóre osoby u mnie
muszą montować filesystemy z novella jak jest taka potrzeba i sudo mi ten problem doskonale rozwiązuje.
Pomijam kwestię że nasz konfig domyślny ma nie wyłączone potrzymywanie hasła usera przez jakiś czas
co już dawno temu zostało uznane za zagrożenie bezpieczeństwa ale i tak to lepsze od dawania s'ów na czymkolwiek
innym.

Pozdrowienia inglod